duktiga som sören

hejsvej

Idag blev det morgon promenad med svenne i pålsjö och sen frukost i norra hamnen på ♥ espressohuse ♥.
Jag älskar deras scones.
Jag lovade sara att jag skulle lägga upp receptet här på ett par scones är nästan som dom på espresso.
Så sara här är det  -Jessiejones wannabe scones-.

Efter mys med sara så blev det mys med mamma på hennes gräsmatta med melon och solsken ♥.

Resten av dagen har jag spenderat på maxi utan solsken :( slutade 22.15 så har nästan precis kommit hem.
Tänkte äta ugnspannkaka för tredje gången nu och sen så ska jag hänga upp lite tvätt och efter det så är det soffan som kallar.



Ja jag vet att gräset är sjukt högt, men man kan ju alltid låtsas att det är en djungel.



Kommentarer
Postat av: svenne

det gör inget att gräset är högt, det ser mysigt ut :) ååh jag ska kolla scnoes preceptet! ses imorgon bitti <3

2010-06-05 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0