Zumba...

tjilivippen på er hemma i stugorna ;)
Idag har jag tränat som in i sören, hade redan träningsverk från bodypumpen igår när jag gav mig på ett grymt roligt och svettigt zumba pass, fy sören va skoj, vill göra det varje dag.
SVETTIG :S
Efter passet så blev det träning med en personlig tränare som visade mig lite övningar som ska göra min mage och min rumpa awsome.
Idag kom den gamla aupairen förbi på avskeds middag, hon var trevlig, barnen var dock inte så trevliga som kallade henne jessie hela tiden hahaha, men jag tror att dom kommer sakna henne en massa nu när min bootcamp med dom har kört i gång mohahaha.
Badade dom och nattade charlotte idag, läste cinderella för henne och sen så sjöng jag :just the way you are av bruno mars för henne. happy girl.
Saknar mitt beckebröd en massa idag och min klickidicka ska vi inte ens prata om, missss UUUUUU SSoooooooooo.
Känner mig så jävla lycklig och tacksam för min fina familj, mina underbara vänner och min grymma pojkvän.
Lucky me.
Har en grym framtid pågång, i just know it.
Men den får vänta lite, just nu ska jag leva loppan i L.A.
min utsikt påväg hem från gymmet (mitt andra hem) haha
Girl your amazing, just the way you are.....

Kommentarer
Postat av: missmaddeluttan

Helt rätt.. girl YOU ARE amazing!!!! <3

2011-09-16 @ 14:29:16
URL: http://missmaddeluttan.blogg.se/
Postat av: klickidickan

MY STAAAR! jäävlar vad biffig du ser ut att blivit, hörru :D damn girl! keep your head high <3

2011-09-20 @ 18:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0