today i don't feel like doing anything....

tjenixen.
idag har jag inte gjort allt för mycket. Jag gick upp vid 9 för att umgås med tjejerna.
Dom hade playdate mellan 10.30 och 13.30. Gjorde lunch till 4 tjejer tillsammans med deras nanny.
Sen så var jag ledig fram till 16.30. pluggade lite till körkortet och skypade lite med Edvin.
Georgia skulle på kalas vid 5 och föräldrarna skulle ut och äta så jag och Charlotte lagade lunch själva sen så hämtade vi upp Georgia vid 7.
Jag badade dom och läste för dom i sängen sen så tog jag ett stort glass isvatten och en några bitar marabou choklad plus en film med mig upp på mitt rum.
Imorgon ska jag ill santa monica beach med Ella och Toni ;D sen kanske träffa Edvin på kvällen.
saknar er alla <3
The sky is the limit...

Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

JESSICA! Nu jävlar kom det många inlägg :P jag hinner inte med, men roligt med alla dina bilder, så vackra och fina! Jag saknar dig med men är även lite smått (en hel del faktistk) avundsjuk på dig ;) Ha det bäst min vän! <3

2011-09-01 @ 18:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0