put it down on me..

tjenare SVERIGEEEEEEEEE!!!!!
Har haft en alla tiders helg om jag får säga det själv ;D
På Lördagen så var billys föräldrar och hälsade på så det blev grillat och en massa goda sallader.
Sen så körde jag lite bootcamp med tjejerna, har aldrig sett dom svettas så mycket.
Föräldrarna vill att dom ska röra på sig mer så jag tänkte att nu jävlar ska dom få se på träning.
Riktigt roligt och föräldrarna var grymt impade.
På kvällen så åkte jag till Santa monica med kim för ett träningspass på en timme sen så blev det utgång i hollywood med Freja, Angelica, Miri och fadime <3
En trevlig natt med fri entre, gratis drinkar och en massa grym musik <3
Vaknade klockan 9 idag för att bli upphämtad av Kim, Ina och Robert.
Vi körde till manhattan beach för ett aupair möte tillsammans med cirka 40 andra aupairer.
manhattan beach.
manhattan beach.
manhattan beach.
rodeo drive.
chanel.
jimmy shoo.
Efter mötet så följde jag med Freja, Angelica och Karin till en flimarket i närheten av rodeodrive.
Vi åt, kollade på en massa fina saker och provade en jäkla massa jeans shorts.
ABBA.
Efter marknaden så åkte vi till Diddy riese.
OMG såååå gott.
Man fick välja vilka sorters cookies man ville ha och sen vilken glass man ville ha imellan kakorna.
Glassen smakade gudomligt och kakorna är nybakade och en glass bakelse kostar endast 1,50 dollar.
Alltså 11 svenska kronor.
Jag valde chocolate cookie with white chocolate chip och en cookie with macadamian and chocolate chip och sen rockyroad glass, MUMS!!!
livsnjutare.
en glad cookieman.
Nu ska jag snart hem till Ella tillsammans med Kim Miri och fadime för att kolla film.
Talking to the moon.....

Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

Dina bilder är så fina vännen :) NJUT av livet, det är du så mycket värd! Lyssnar just nu på Love in America och tänker på dig :) Du gjorde den till "vår" låt lite tyckte jag ;) tänker alltid på dig när jag hör den :) <3

2011-09-13 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0