its all about me..

tjena,

Börjar bli tråkigt med alla som skriver : ska du hem redan? varför ska du hem? kom igen nu och kämpa m.m
Förstår att alla vill uppmuntra och peppa och jag kanske tar det på fel sett, i dont know men jag har gjort mitt val, jag vill komma hem. punkt slut.
JAG har valt att avsluta mitt år i USA för att JAG inte trivs, Jag älskar LA, jag stört diggar alla vänner jag har fått och vädret är fantastikst men jag gillar inte mitt jobb och jag gillar inte att bo hemma hos någon annan, detta var helt enkelt inget för mig och det blir inte lättare av att mamman här beter sig som en idiot till och från.
Jag vill hem och ge mig på nya utmanningar, hitta nya drömmar och uppfylla nya mål.
Jag har tillbringat 2 månader i Usa och jag är fruktansvärt glad att jag åkte men känner mig ganska nöjd nu.
Saknar alla där hemma och saknar framförallt att känna mig som hemma <3
Det ska bli skönt att få krama mina favoriter och få slappa lite i soffan utan att tänka på att vara ivägen.
Det kommer säkert finnas dom som tycker att jag är en loser som åker hem, men helt ärligt så bryr jag mig inte.
Jag åkte, jag gjorde verkligen det, jag gav det en chans, och jag har upplevt en massa grymma saker.
Jag satt inte hemma i soffan och önskade att jag hade åkt, I did it and i am proud.

Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

Det är DITT val, DITT liv, DIN resa och DU bestämmer. Jag älskar dig lika mycket, vad du än gör! Välkommen hem min vän! <3

2011-09-30 @ 18:57:40
Postat av: missmaddeluttan

Jag tycker du e modig stjärnan!!!! Du gjorde det!!! Du trivdes inte Men du gjorde d o d va strongt! Viktigast e faktiskt att DU ska må bra!!! Välkommen hem, du e saknad av mig <3

2011-09-30 @ 21:04:54
URL: http://missmaddeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0