har jag hittat den?

Halli hallå :D
Idag var jag super grinig fram till typ 11-12 för jag var ledig och satt hemma och hade tråkigt utan sällskap och utan bil....
Sen så tog jag mig i kragen efter att Edvin hade muntrat upp mig i en timme på skype.
Jag tog med datan ut till motionsbandet och tränade i 50 min och kollade på svenska hollywood fruar.
Vilken serie, detta är den värsta omgången hittills, såååå störda.
Särskillt hon som bor i närheten av mig i pacific palisades, och fy fan va äckligt hus hon bor i.
Men det är underhållning på hög nivå iaf.
har letat som en galning efter motivation till att träna men det har inte varit särskillt poppis änsålänge men kanske nu?
Efter min work out så blev det en snabb dusch och sen tog jag brädan in till vårt lilla samhälle för lunch tillsammans med 2 svenska tjejer.
sötaste lunch stället ever.
Ebba.
jag och Freja.
'
lunch.
Tack tjejer, mycket trevligt, och ovanligt att prata så mycket svenska ;D
Efter lunchen så gick jag till CVS för att kolla hårfärg.
röd eller....
RÖD!!!!!
Hämtade tjejerna vid 3.
Vi lekte family och sen så städade vi hela deras lekrum tillsammans.
Trodde jag hade kvällen av men ikke, ville gå ut med Ebba och freja men det blev barnpassning istället.
Vi hade mysigt, dom badade och sen så kollade vi wipeout, och vid 8 tiden så kom ella över på en kopp varm choklad och en film.
Nu ligger jag i sängen och ska snart kramas lite med kudden.
Imorgon börjar jag vid 11, och vid 12 kommer barnens farmor och farfar och hälsar på.
Sen så är jag ledig lördag kväll till måndag morgon, yeah.
Dont forget to remember me.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0