det rullar på...

tjenare. det var ett litet tag sedan nu ju.
Förra helgen var sista helgen med Edde i LA :(
På fredagen träffade jag Ella på dagen sen så blev det utgång/möhippa med Miri, Fadime och 3 andra tjejer.
Första gången jag drack alkohol i USA,,, wihooo.
Lördags morgonen spenderades med Edvin, vi åt frulle i pacific, det blev bagel och coffee.
Sen så åkte vi till westwood för lite shopping, hittade en fiers väska och 2 jumpsuits, den ena på rea och den andra fick jag av Edvin <3
Umgicks med familjen från 3 till 8.
Sen så kom edvin och kollade film hemma hos mig.
Mina aupair Föräldrar kom hem vid 11, så då åkte jag och edvin till hans hotell för en sista natt tillsammans.
Vi hade hela söndagen tillsammans oxå.
Vi åt frulle i venice, sen så hängde vi på venice beach halva dagen, surfade shoppade och njöt.
På kvällen lämnade vi motorcykeln och tog sen taxi till santa monica där vi åt en STOR middag och sen så shoppade vi lite till ;)
Vi tog en promenad från santa monica till pacific palisades, där vi sedan sa hej då, ses snart igen.
måndagen var liberday här i Usa, så alla är lediga. Det firades med pool besök och pizza hemma hos mormorn och morfarn och sen så pluggade jag en hel del till mitt körkort.
Idag gick jag upp vid 7 för att åka och göra mitt skriftliga test som jag fick 33 av 36 rätt på ;)
Sen så åkte vi hem och packade inför första dagen i skolan imorgon.
Vid 2 tiden så åkte vi tillbaka till körskolan för att göra min uppkörning. tjejerna och pappan satt och väntade på mig och höll alla tummar för att jag skulle klara det ;) Vilket jag gjorde. så nu har jag ett california drivers licens.. hell yeah.
Det firades med kina mat tillsammans med familjen och sen kaffe på starbucks med Ella, Kimmy, Miri och Fadime.
Imorgon går vi upp vid 6.45 så dags att hoppa i säng, natti natti sweden.
Har jag dig så har jag allt. J <3 O

Kommentarer
Postat av: Olivia

Har jag dig så har jag allt! <3

2011-09-10 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0