california :D

god kväll mina damer och herrar.
Idag gick jag upp vid 9, blev upphämtad av Ella vid 10 tiden.
Vi körde till santa monica pire.
Vi låg och solade, pratade lite och kollade på vågorna som var ovanligt höga idag :S
Sen så åkte vi till westwood och mötte upp Fadime och hennes lilla bebis som hon tar hand om för en kaffe på starbucks.
jummie ;D
gillade inte starbucks alls i början men nu jävlar i havet så dricks det kaffe där.
Charlotte har varit på playdate hela dagen idag så jag och georgia har lekt själva.
Vi har hoppat kinesiskt hopprep, spelat basketboll, gjort loppor, åkt skateboard, lekt med magiskt sand m.m
Min LCC kom förbi ikväll för att se hur jag trivdes och för att gå igenom en massa viktiga papper.
Sen så satt jag och mina host föräldrar ner och pratade en massa om allt möjligt.
Allt känns kanon just nu, allt förutom att edvin åker hem på måndag :(
Kl 10 så kom Edvin förbi och hämtade upp mig för lite kramar och mys på starbucks i pacific palisades.
Och jag har för första gången i mitt liv kört motorcykel idag och inte vilken motorcykel som helst utan en stor fett fucking harley davidson ;) haha
Edvin fick sig ett gott skratt ikväll iaf.
nu ska jag kolla på knocked up sen sova, imorgon ska charlotte till disneyland och jag billy och georgia ska till in&out burger, och till en yoghurt shop och jag ska övningsköra en massa, uppkörning på tisdag :) wish me luck.
Natti natti.
life is a party, and you are one the V.I.P list.

Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

LYCKA TILL med uppkörningen! :)

Bra att jag är på V.I.P listan ;) <3

2011-09-02 @ 16:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0