bättre fly änn illa fäktas?

hejsan :D det var inte igår.
Har inte orkat, velat eller kännt för att skriva.
Just nu känner jag verkligen för att ge upp, jag och mamman krockar och jag kan verkligen inte föreställa mig att stanna hos denna familjen ett helt år.....
Skjut mig lixom
hade en bra helg iaf :D var på venice beach och surfade.
Igår var jag hemma hos ebba tillsammans med Freja och kollade 2 1/2 men. det va mys.
Ikväll blir det dodgers match med Ebba och hennes host dad ;D happy happy.
På torsdag så kommer förhoppningsvis min LCC hit och ett samtal med min och mamman, jobbigt med nödvändigt.
Vill verkligen inte ge upp och åka hem, men tänker samtidigt inte stanna och vara olycklig i ett år bara för att.
Jag har många som älskar mig för den jag är hemma i sverige och jag spenderar hellre detta året med er, änn att vara under samma tak som en Los angeles fru som stör sig på allt man säger och gör.
Skulle aldrig någonsin vilja byta liv med henne, satans tråkigt att gå omkring och vara sur och grinig hela dagarna.
Ses snart eller om ett år... vem vet..
Pussar i massor
Keep you head held high....

Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

ojdå... :/ det lät inte så kul ... hoppas mötet går bra och att det ordnar sig. Du kanske får byta familj? Vem vet. Jag håller tummarna för dig och tror på dig! Tänker på dig varje dag vännen <3

2011-09-21 @ 12:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0