AHHHHHHHHHH

Bara 6 dagar kvar tills första advent <3
Denna julen kommer bli supermys, känner det på mig.

Jag och Edvin ska förhoppningsvis göra något ytterst mysigt lite innan julafton <3<3<3 jag vill jag vill jag vill.
I helgen så ska mamma tjyvstarta julbordet lite med första adventgott och julpynt i deras hus.
På söndag så ska vi till ängelholm på adventmys hon edvins mamma och julskyltning.

Jag var på årets första julskyltning igår i råå tillsammans med edvin och familjen.
Det blev både glögg och brända mandlar GOTTTT.

Håller även på med att pyssla ihop en julkalender till min man men lite smått och gott i.

Nu kör vi.....


Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

JAA! ett inlägg :D Vad skojigt! Vad ska ni göra för något mysigt innan jul? ;) jag vill veta juuu! Ha det bäääst <3

2011-11-23 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0