From sweden to Los angeles and back again

Hej :D
mycket har hänt, mycket har gjorts och nu sitter jag här med ett slutgiltigt besked om att jag ska få åka till Los angeles den 15 augusti för att spendera ett helt år tillsammans med familjen Jones i Pacific palisades som ligger mellan santa moníca och malibu i CA USA Jadåååååååå.

LÄngtar och ser fram emot det otroligt mycket och kan knappt föreställa mig hur härligt det kommer vara där.
Men kan samtidigt inte föreställa mig hur mycket jag kommer att sakna alla.

så med pirr i magen och en klump i bröstet så välkomnar jag er till min "soon to be" reseblogg.



Jag kommer landa i new york där jag kommer bo på en au pair skola fram till den 19 augusti då jag sitter på flyget påväg till Los angeles CA för att träffa familjen Jones för första gången.
Men innan dess så ska jag spendera en hel sommar hemma i sverige tillsammans med dom bästa.

Och man kan väll säga att sommaren har börjat?
Liseberg förförra helgen tillsammans med Olivia, andy, stoffe, edvin, lotta och marina var ju helnice.



Nu på lördag så blir det bakkken tillsamman med klickidickan och jobbet off corse :P



Sen den 10e tar mitt lilla beckebröd studenten ju <3



och sen så blir det en massa mys som tex grillningar, kvällar på hampan, ridturer, kryssning, middsommar, kräftskiva, tosselilla, bröllop, dop, aupair träff i stockholm, longboardåkning oxå kommer ju min sarha hem <3

sweetlife or what?

nä nu är det ju meningen att jag ska plugga lite :/ hmm,


peace up, A-town down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0