vem var det som feste??

Tjenare :D

Det blev utgång ala the fistpumpers i torsdags UTS UTS UTS.
Förfest hemma hos mig tillsammans med Olivia, sarha, Stoffe och Sebbe.
Det blev lite vin, cider och polisbesök hahahaha.
Grannarna trodde att det var bråk :S med det var ju bara Olivia som sjöng några fina toner på min balkong halv 12 på en torsdag.

Sen så körde Sarha jag och Olivia in till stan för att dansa satan på harrys.
Vi hade en superduper jäkla awsome kväll som slutade med donken 03.30 och sen sked med Ollie i min säng <3



Dagen efter var inte lika jäkla bra haha. Jag började jobba 09.00 men man är väll superman så det fixade jag galant (host host).
Jag var hemma igen vid 3 tiden med en islatte i handen och solsken utanför mitt fönster.
Slängde mig i sängen lite snabbt innan det var dags att bli upphämtad av Stoffe, Andy, Sebbe och Ollie för att dra till STUGAN JADÅÅÅÅÅÅ.

Mys, fest och god mat i småland hela helgen.











Nu ska vi vidare med ännu en grym vecka.
Men onsdagen kommer bli sorglig :(

Peace ♥ and ice cream




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0