vad gör vi? nu kör vi!!

halli hallå :D

kom hem i måndags från en sista minuten trip med Beck till feurteventura jadååååååå.
Galet nice med lite sol, bad, fest och en jävla massa pasta ;)



Vi bodde i en liten bongalow 5 minuter från stranden.
Är helt galet nöjd och längtar redan tills nästa resa som förhoppningsvis blir av i juni/juli tillsammans med linn och Olli om hon är pepp när hon återvänder från australien.

Och efter sommaren så bär det av till USA ett år för min del.
Pratade med företaget culture care i förrgår då mina uppgifter och min annans ligger ute i USA nu.
Nervös och pirrig på samma gång.


Igår färgade jag mitt röda hår blont :s blev inte kanon så idag blir det en brun nyans och sen till frissan för att klippa lite.
Nu ska jag klä på mig, bädda sängen och sen bege mig.

Ha en sweet ass day <3
Kärlek till folket.


Kommentarer
Postat av: Geiramal

Really great site man!!

2011-08-05 @ 07:31:32
URL: http://geiramal.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0