fat-ass

Idag har jag tagit min sushi oskuld tillsammans med olivia och Andy :D inte så illa faktiskt.
Sen så blev det kaffe hemma hos Olivias mormor och efter det så körde jag till klippan för att träffa Beck.
Vi har dansat kinect och ätit muffins.

Och sen så kom min lillebror hem och visade hur "tjock" han är så jag var ju tvungen att göra detsamma och upptäckte att det fan var sant :S Var tvungen att väga mig.
Jag har gått upp 4 kilo på 2 månader så nu jävlar får det bli skärpning.
Annars så kanske man vaknar upp som en tjockis rätt som det är.

Imorgon jobbar jag kväll så på dagen blir det systemet och lite soft.
Harrys imorgon som satan UTS UTS UTS.

I helgen bär det av till stugan jaaaaaadåååååååå!!!!!!!





dagens roligaste grej
Min lillebror Matte var ute förra helgen och dansade med några vänner och en av tjejerna dom dansade med rörde sig lite stelt.

Matte till tjejen: slappna av, du behöver inte vara så stel. det ska vara roligt ju.
Tjejen: jag har stelopererat ryggen.
Matte: woh!!

Nä nu blir jag snart hemkörd av Beck så det är väll dags att dra vidare.
Men innan dess så får jag lägga upp ett fint uttalande här:



peace ♥ and ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0