Jag väljer att skratta.

Förra helgen var sweeet haha ;) men kanske lite för mycket av det goda.
Söndagen blev mys iaf.
Mamma kom på besök med lite mat <3
och sen så blev jag hämtad av Stoffe och Olivia för att dra till maxi och handla lite snacks till solsidan.
För min del blev det honungmelon, nektariner och banan och apelsin juice :D
Sen så drog vi hem till Ollie där vi möte Andy och Sebbe.
Vi kollade på Solsidan, minuten och på Big brother.
Sen så körde vi till donken (hihi) för lite kvälls mat och sen hem till Olivias mamma för att sova.

Var på kurs igår med jobbet <3 
GLADKURS...
Jag hade skit roligt och vi fick lära oss grymt bra saker och sen så fick vi god mat :P  
Vi fick göra personlighetstest och det visade sig att jag är en:

-Krokodil-

Den uttrycksfulle upplevs:

+
Ambitiös
Stimulerande
Entusiastisk
Dramatisk
Vänlig

-
Manipulativ
Lättretlig
Odisiplinerad
oppositionell
Egoistisk

Vi tycker det är kul att få beröm
Vi går på magkänslan
Vi vill vara delaktiga
Vi avskyr ensamhet
Vid stress kan vi gå till angrepp
Vi handlar inpulsivt
Vi är specialare på att umgås
Vi gillar umgänge och uppskattning
Vi blickar framåt


Kvällen spenderades hemma hos E där vi lagade min specialitet pasta carbonara som fick tummen upp.
Och sen så blev det negerbullar klockan 12 hahaha.

Vaknade vid 1 tiden idag :S behövde nog verkligen sova.
Idag får vi se vad som bjuds på.
Kanske luncha med Olivia eller så blir det väla?
Och lite senare så ska jag hem till Beck och gå en promenad och förhoppningsvis spela lite kinect.

Tänkte jag ska skriva en lista på 100 saker jag ska göra innan jag dör oxå ;) haha
Nu ska jag sätta på mig lite smink och ett stort leende och gå ut igenom dörren och möta livet.

Man kan aldrig göra bort sig, man kan bara bjuda på sig själv.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0