im that star up in the sky

16 dagar kvar tills jag lämnar trygghet, familj, vänner och kärlek bakom mig och ger mig ut på äventyr i staterna.
♥HERE COMES THE SUN ♥

Jag har mycket förväntningar och många mål det kommande året.


-Jag ska lära mig surfa.
-jag ska besöka disneyland.
-jag ska åka långboard på venice beach.
-jag ska träna mycket.
-jag ska lära mig prata grymt bra engelska.
-jag ska besöka hollywood och beverly hills.
-jag ska plugga på college.
-jag ska besöka las vegas.
-jag ska ha "the time of my life".

Nu känner jag verkligen att avresedagen är nära, förtjusning blandas med panik när jag tänker på mina 12 månader i USA.
Kommer bli helt knäpp i huvudet sista veckan, gråta och skratta om vart annat :S

Men det kommer bli bra, det måste det bli, det har jag lovat mig själv.

Gårdagen spenderades på Helsingborgsfestivalen med familj och vänner.
Kvällen blev kanon. Jag tog med mig mamma, hennes kompis, min moster och underbaraste Olivia in på Harrys där det blev allt annat än lugnt.
Natten var vår och det fanns inget som kunde ändra på det.
Älskar utgångar då man aldrig vill gå hem.











Nu är klockan 3 och det är dags att sova även fast jag ínte vill. men ska jobba imorgon så natti natti <3


Hela universum ryms i en kyss, en innerlig kyss.....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0