wednesday <3<3<3

Igår blev jag hämtad av min moster vid 11 för att dra ner till stranden :D
Sol, bad och söta små barn.



Efter stranden så kom edvin och hämtade mig.
Vi åkte till familia för att göra lite ärenden och sen till ekeby för att posta ett brev och äta GLASS tillsammans med mammi och mina småsystrar..





Efter det så blev det en utflykt till malmö för att hämta en present och äta lite.
Vi tog med maten till folketspark där det var karaoke och parkhäng.
Vilken kärlek det var i luften alla var hur mysiga och goa som helst.
Vi stannade till 22.00 sen så blev det hemfärd med glatt humör<3

Idag ska det jobbas från 15-22 så det är väll snart dags att tänka på att göra sig i ordning.
funderar på att promenera eller åka bräda :) 


IT'S A BEATIFUL NIGHT, WE'RE LOOKING FOR SOMETHING DUMB TO DO. HEY BABY, I THINK I WANNA MARRY YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0