love is in the air....

JAG MÅR SÅ OTROLIGT BRA JUST NU!!!!
Umgås med alla jag tycker om och älskar, vädret är bra och mitt hjärta mår prima.

häromdagen fick jag gå på en skattjakt här hemma som påhittiga Edvin hade pysslat ihop ;D



och skatten var ett par grymma öronhängen och .......


världens snyggaste skor <3<3<3 damn boy.
Blev såå otroligt glad.
leendet var uppe vid öronen.

I tisdags så följde jag med Edvin, när han och hans bror skulle hoppa fallskärm.
Blev grymt sugen :D det ska jag göra inom en inte allt för lång framtid.



sen så blev det body pump på aktiverum och sen en riktigt god kebab på balkongen <3



Efter det så kom Olivia <3 vi körde ner till norra hamnen och satte oss på parapeten med filtar och redbull och pratade och hade det mysigt.



Älskar dig mitt hjärta.

You can count on me like 1, 2, 3
I'll be there and I know when I need it
I can count on you like 4, 3, 2
And you'll be there 'cause that's what friends
Are supposed to do.


Kommentarer
Postat av: Missmaddeluttan

Mitt romantikhjärta bara hoppas o håller tummarna att ni två e meant to be!!! Att efter usa så e d fortfarande ni!!! Ni e så otroooligt söta ihop o d känns som att d bara skriker kärlek om er o d e du värd snäckan!!!! Ni e såååå fina :) <3

2011-08-04 @ 18:35:01
URL: http://missmaddeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0