time is running out..

Hola from the apartment :D

Idag vaknade jag hmm...typ nu. ska snart äta lite frukost och sen plocka undan lite här.
tänkte träna zumba idag men har en fruktansvärd träningsvärk i min högra vad efter longboard åkningen igår så får göra något annat istället.

Jobba senare idag och grilla ikväll, låter skapligt <3

Har börjat säga hej då till personer som jag inte kommer träffa mer nu innan jag åker. Ses om ett år snyft snyft.
Idag är det bara 10 dagar kvar tills jag lämnar sweden.

På dom 10 dagarna vill jag göra ALLT... låt solen skina och låt alla som jag vill träffa ha tid till det.
Det finns så många personer jag kommer sakna :(
Men jag ser fram emot ett grymt bra år så det ska det fanimej bli oxå.

Snart dags att börja packa väskan.
Vad packar man? 23 kilo-ett år-kaos!!!




Kärlek är det enda som blir större när man slösar med det. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0