take a walk on the wild side

hejsan hoppsan sverige ;D
Idag var det kanon väder (som vanligt) när jag vaknade så jag tog på mig löpar skorna och mina hörlurar och tog en powerwalk igenom hela pacific palisades, tog en smootie och en bagel på vägen hem.
smootie shop ;P
min smootie, pina colada.
efter frukosten så skypade jag med min underbara familj,
Sen så hade jag och tjejerna playdate hos Miri och hennes 3 aupair barn.
Efter playdaten så visade mamman och pappan mig runt lite i pacific, skolan, kyrkan m.m
Sen så åkte vi och handlade middag.
Jag lagade pasta carbonara ;D
Pappan bjöd på hembakad bananbread till efterrätt.
Sen så badade jag flickorna och pappan nattade dom.
Efter det så kom Miri och fadime och hämtade mig och stiin, vi åkte till santa monica där vi mötte upp ella för en latte på starbucks.
ska kolla lite tv nu och kanske skypa med edvin om han är vaken.
Natti LA och good morning sweden.
Never regret anything that made you smile.

Kommentarer
Postat av: Susse

Hej söta Jessica skönt att du verkar trivas hoppas du har det kanonbra. De här med skype måste jag lära mej så jag kan skypa med mina kompisar i Usa och New Zeeland e bara så pantad så jag inte fattar hur man gör ;)

Tänker på dej varje dag ha de nu kanon Massa kramar

Susse

2011-08-31 @ 20:57:02
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0