in this california king bed

hejsan hoppsan :D måndag i LA.
Jag började jobba vid 9.30 idag, jag hade flickorna själv fram tills 13.
Sen så blev vi upphämtade av mormorn, vi åkte hem till henne och badade i poolen pga av det varma vädret.
J
ag slutade jobba vid 5 idag, skype lite med mammi, pappi och male.
Sen så gjorde jag en stor tabe.....
Jag skulle värma lite pizza i micron och kollade fel på tiden. Jag tog 15 minuter istället för 3 min.
Jag gick upp och bytade om och gick på toa medan pizzan var i micron och när jag kom ut frå toan så var det rök överallt :S
Jag öppnade alla fönster och dörrar och vädrade så gott jag kunde, mina aupair föräldrar blev inte sura men här luktar bränd pizza i hela huset, eller ursäkta det STINKER bränd pizza i hela huset.
BRA JOBBAT JESSIE!!!!!
Blev upphämtad av stiin vid 8 för att dra till west LA och kolla deras gym.
Vi fick en rundtur och tränade lite ben, armar och mage sen så blev det frozen yoghurt på the yoghurt shop.
Vi ska prova ett gym i pacific palisades imorgon.
nu ska jag se film och sen nanna :)

I make the most of all that comes, and the less of all that goes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0