hola from the city of angels part 2

onsdag: Edvin hämtade upp mig för frulle i venice beach och en liten rundtur i santa monica.
på eftermiddagen hängde jag med flickorna i parken med våra skateboards.
kvällen spederades hos edvin.
torsdagen jobbade jag mellan 11 och 17.00 sen så kom edvin och hämtade mig för bio, shopping och sleepover hos honom.
Vi hade såå mysigt, dagen efter åt vi frulle och åkte och badade på venice beach.
fredagen så började jag jobba på eftermiddagen till sängdags för tjejerna, sen så var jag hemma och kollade sex and the city 2 och åt choklad :)
Lördagen var en varm dag, jag åt frukost med tjejerna sen så åkte vi till mormorn och morfarns hus och badade,
Efter det så åkte jag hem och packade för en helg tillsammans med edvin.
Vi åt en grymt god sallad på ett ställe i pacific palisades sen så blev det cupcakes och vattenmelon hemma hos edvin.
söndagen spenderade vi först med frulle på the coffee bean och sedan på venice beach där vi SURFADE...äntligen.
Det var riktigt roligt, jag stod upp på tredje försöket.
Dont wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0