Hello from new york

Tjenare, sitter just nu i en data sal pa st johns university i new york och har kvalls break.
Snart lektion dar en amerikansk polis ska undervisa om sakerhet i usa.

Ni kanske vill hora lite om resan hit?
Jag har sagt hej da och traffat alla jag tycker om den sista veckan innan jag akte, men den basta dagen ever var lordagen 2 dagar innan avresa.
Jag blev grund lurad av hela familjen och alla mina vanner, fick varldens basta overraskningsfest.
Karlek i massa till alla som finns i mitt liv.

Resan hit gick bra, tarar i massor pa flygplatsen nar jag sa hej da till Beck, Olivia och min prins <3
Sen sa gick jag igenom sakerhetskontrollen och vidare in pa toan dar jag tarkade mina tarar och sedan gick jag till min gate.
Dar upptacker jag att mitt pass och min flygbiljett var borta!!!
Jag hade glomt dom pa toan, fick springa tillbaka i panik och som tur var sa lag dom dar.

Resten av resan gick bra, traffade nagra shyssta tjejer pa planet som nu ar pa aupair skolan tillsammans med mig.
Vi ar cirka 250 pers har.

Imorgon blir det busstrip till the Big apple som min aupair familj bjuder pa. I like....
Ska kopa en macbook sa att man kan ha lite kontakt med er dar hemma.

Vi ater amerikansk frulle, lunch och middag of course och pratar engelska hela dagarna, forutom med svenskarna.
Jag kommer ju vara grym nar jag kommer hem igen.
Pa fredag sa ar det avresa fran skolan vid 9 och sen sa ar jag framme i L.A vid 18.15.
Det tar 6 timmar att flyga coast to coast.... 6 TIMMAR. sinnessjukt.
Ska iaf krama ihjal Edvin nar jag kommer fram <3 har ar i canada just nu btw.

onskar dock att hela min familj plus alla mina vanner stod nere i L.A och tog emot mig.
Nej dags att leta upp en toa och do my needs ;) sen lektion och efetr det blir det film i sangen.

Bye bye sweden, miss U <3


Kommentarer
Postat av: sara "svenne"

Åh Jessica! Det verkar ju toppen redan från början! Och bättre kommer det bli :D Ha det underbart och lycka till med allt! <3

2011-08-18 @ 20:28:46
Postat av: Missmaddeluttan

Sååå ledsen för att jag inte kunde va med på your surpriseparty men blev jätteglad när jag hörde hur glad o överraskad du blev :) saknar dig hjärtat o njuuut för fullt

Massa kärlek snäckan!!!!

2011-08-20 @ 00:01:22
URL: http://missmaddeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0