cupcakes

tick tack tick tack..ticktackticktack....

Tiden bara rusar iväg just nu.
Idag är det 6 dagar tills jag åker...packa, fixa, säga hej då.
Vad ska man packa? får panik..

Igår var en riktig mysdag iaf <3
Blev hämtad av olivia och biffen (en hund) vid halv 11. Vi åkte ner till stranden och kastade boll och lekte med en glad biff.
Sen så kom olivia på iden att vi skulle baka, och det passade ju mig alldelles utmärkt då jag skulle baka till jobbet.
Så vi åkte till maxi och bestämde oss för att baka cupcakes- min favorit.

Vi bakade cirka 70 stycken, haha helt galet många, och dekorarade alla och dom blev fantastiskt fina och goda :D





lite stökigt...:S

sen så blev det god mat på haket nere i stan och efter det så blev det bio <3

Idag har jag och edvin varit och fikat med preben, gisela och hennes lilla isabell.
Efter det så lämnade vi cupcakes och hejdå brev på mitt jobb....hej då alla underbara maxianer ses snart igen <3
Sen så blev det lite kina buffe och shopping på familia och snart så kommer edvind bror med sambo och barn på lite fika.


KÄRLEKEN ÖVERVINNER ALLT.....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hello Jessie :) Eftersom jag inte är hemma när du åker vill jag önska dig ett helt fantastiskt år. Ser fram emot att läsa om hur du har det där borta. Hoppas du når några av alla mål du satt upp och har det bra med familjen och barnen. Är övertygad om att du kommer se till att det blir riktigt grymt :) /Sofie

2011-08-11 @ 21:02:57
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Beckebröd

Saknar dig redan! Uppdatera så mycket du bara kan!

2011-08-16 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0