sol ute sol inne

hejsan hoppsan.

Igår skulle jag och Amanda prova att gå milen nu innan det drar igång på allvar.
Men vi blev dumpad av Amanda och Lucifer så jag, Buddy och Dexter gick en timme i en skog här i närheten i stället.

Sen så åkte jag och Filip till maxi och handlade lite frukt, grönsaker, lax och ingredienser till mina bakprojekt.

Jag bakade en digestive och dajm kladdkaka också provade jag att göra Bagels.
Dom blev vell inte precis så fina som man får dom i usa, men dom var ganska goda iaf.


ungefär så här såg dom ut.  Men jag var ute efter den mer släta sorten.




Sitter just nu och trycker i mig 2 bagels med philadelphia ost, skina och tomat på.
Ska snart hänga upp tvätten sen så blir det nog en promenad hem till mamma med hundarna.

peace ♥ and sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0