Parkhäng

Hejhopp

Igår blev det parkhäng med Mamma, Beckis, Annika och Lilly från malmö :)



Rebecka och Lilly tävlade i parken i billesholm.
Tyvärr kom ingen av dom till final men sötast är dom alltid ♥

Det blev mycket glass och sjukt mycket sol.
En glassgubbe gick och delade ut piggelin och chokladpinnar hela tiden även till folk som inte ville ha. haha

Glassgubben: Vem vill ha glass? är ni glass sugna?
Jag: nej tack, jag vill inte ha.
Glassgubben: (Han slänger en glass på mig) det skiter väll jag i.

Hahahaha helstörd glassgubbe

På kvällen så blev det käk hemma hos mammi och lek med alla mopsbebisarna.
Dom är så underbara :)

MAMMA LÄGG IN BILDER PÅ DOM....

Idag blir det fika med Sarorna (haha) i stan.
Sen så blir det ridning och fotboll ikväll.



Peace out

Kommentarer
Postat av: sara svenne

haha "det skiter väl jag i" haha! tack för idag gullet <3

2010-06-07 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0