i scream ice cream

Hejsan svejsan.
Guuuud i london vilken vackert väder det är idag. Blir helt lycklig ;)
Dagen började stressigt kl 20 över 7 av att jag försov mig en aning.
Slängde på mig kläder och sen iväg till jobb.
Jag slutade kl 1 idag och solen sken som aldrig förr.
Jag körde in om väla en snabbis och köpte årets bekini <3 im in love

Utanför väla stod 2 killar och sålde färsk frukt så jag slog till på en vattenmelon för 7,90 kg
Efter det så körde jag hem till farmor och hälsade på och pratade i en timme :) hon verkade glad för mitt besök.
Sen så blev det till att tanka bilen och sen köra hem till ekeby för att hämta Sara <3
Vi körde till råå och gick en timme längs havet. Mysigt som sören och perfekt väder hade vi.
när jag hade lämnat Sara så körde jag in om matöppet för att köpa lingon till min fläskpannkaka och nypotatis gräddfil och gräslök till imorgon.

Har slängt in fläskpannkakan i ugnen nu och sitter för tillfället i trädgården med datorn i knäet och väntar på maten.




Peace ♥ and ice cream


Kommentarer
Postat av: sara

thihi :D <3

2010-06-02 @ 21:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0