garden dream

Halli Hallå ;)

Har varit ute i trädgården en hel del på sistonde, försöker rensa bland ogräs och liknande.
Försöker även gallra bort en del växter oxå. Man kan ju inte ha för många.

Igår läste jag om en tjej som hade byggt sin egen tvättlina i sin trädgård.
Jag gillar inte dom man köper så jag ska nog bygga mig en egen jag med.
Här är en bild på hennes:



sen så vill jag ha en porch swing





Men jag vet inte om jag ska bygga den själv eller om jag ska försöka få tag på en gammal hammock på blocket.

och sist men inte minst så vill jag bygga ett orangeri



Denna modellen verkar hyffsat lätt, fast med lite lägre mur vill jag ha.





Kommentarer
Postat av: svenne

oj vad du pysslar och har dig ;)

2010-06-24 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0