weekend

halli hallå....

Helgen har varit lugn och skön. På fredagen så gick jag och amanda en runda med våra hundar, jag gick med både Buddy och dexter och det gick förvånansvärt bra.



Efter vår härliga promenad så åkte vi hem till mig med alla hundarna.

Filip fick ta över ansvaret för dom när jag och amanda drog till ridskolan. Tusen tack för att du följde med <3.
Malin blev sjuk och fick stanna hemma :(
Ridningen gick bra, mycket att ta in på en gång, men jag tycker faktiskt att det gick helt okey.
Ridläraren som vi hade var vell ingen dröm precis, men men.

Lördagen har spenderats största delen i soffan med laptopen i knäet och dexter sidan om.
I mellanåt så har han legat med huvudet på tangentborden och sovit hahaha.
Det blev kycklingsallad och pizzabröd till middag :) och sen så blev det lite naturgodis på kvällen.

Idag ska jag jobba vid 5 tiden. men fram tills dess så blir det soft, just nu lagar filip mat i köket.
Inte helt illa <3

peace ♥ and ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0