onsdag

tjingeling,

Operationen igår gick bra, det kändes extremt jobbigt att lämna över honom i deras händer, men sen när jag hämtade honom så kändes det otroligt bra.
Han var superfin i ögat, min lilla prins.

på vägen hem från vetrinären så delade jag och dexter på en el nacho junior.
Gissa om jag hade en glad vovve i bilen brevid mig?

Idag börjar jag jobba kl 4 så jag tänkte att jag skulle hinna med lite innan dess.
Jag buddy och dexter har precis varit ute och gått en runda.
Vi gick upp till affären för att handla och sen tillbaka.
Det är cirka 2 kiliometer, tror jag iaf.

Jag har precis gjort en blåbärssmoothie och en macka.
Var inte alls hungrig i morse så det fick bli en brunch istället.
Gott är det iaf :)


Min blåbärssmoothie består av:

  • ca 1 dl frysta blåbär (från min egen trädgård)
  • 2 dl 0,5 % vanilj joghurt
  • 1 banan
enkel och supergod!!

nu tänkte jag träna lite skateboard med dexter och sen så ska jag duscha.


Peace ♥ and smoothies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0