Only for cool dogs

TIGI har lancerat en ny kollektion med shampoo och balsam m.m till både hund och katt som heter PET HEAD.

Själv så använder jag TIGIS BED HEAD DUMB BLONDE och är helnöjd.
Dom luktar supergott, varar länge och gör håret mjukt och fint.
399:- för 750ml ¤ 2bellbox

Klart att Buddy och Dexter oxå ska lukta få Gottis.
Ca 189 :- för en flaska.
Finns en massa olika sorter och dofter på Pupstar



Tänk att få fylla sina glasburkar i köket med dessa hundgodisarna från smaltobig




Ska ge mig på att försöka baka egna, någon som är sugen på att hjälpa till?


Sen så har jag varit sugen på en Fatboy rätt länge men dom är sjukt dyra men har hittat en anna variant på tradera som är vattenresistent och som det går ta av och tvätta overdraget på finns i 6 färger.



Sen så har jag hittat riktigt fina tröjor till D- Baby (dexter)




Tröjorna är från lite olika sidor, hittade även en fluga :)

En skateboard ska oxå inhandlas och en massa leksaker nästa gång jag är i ullared :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0