happy day

Hejsan hoppsan.
Snart en vecka sen jag skrev här i bloggen.
Har haft vinterlov eller något.
På den lediga veckan har det hunnit hända en hel del faktiskt.

På nyårsafton så blev jag 20 ;)
Jag firade min födelsedag och nyår hemma hos oss tillsammans med familj och vänner.









Mycket trevligt sällskap, superfina presenter, god mat och alldelles "lagom" onykter....

Efter nyårsafton så blev det blixtsnabbt januari.

Den 2 januari kl 19.00 så var det dags för fest igen.
Alla mina underbara vänner var där.
Det blev massa vodka shotar, (rysser när jag skriver det, urk) sjukt fina presenter, en hel del dansande och lite drama.
Kvällen slutade lite tidigt på grund av ett tramsbråk som blev mycket större än vad det borde ha blivit. :(

Men min kväll var ändå toppen.
Tack alla underbara <3<3<3

och tusen tack till fille, amanda och johan som var änglar och hjälpte mig städa degen efter. <3

Dagen efter festen mådde jag förvånansvärt bra faktiskt, men kvällen blev ändå lung.
Mys och spel i soffan tillsammans med filip, amanda och johan och en ostbricka :) inte dumt alls :)

Igår var det pinpling som stod på schemat.
jag och filip åkte med johan och amanda till vomsjön där vi mötte amandas pappa och farfar.

Tur att man hade med sig varm choklad och lite annat gott gott för ingen fisk blev det på min krok iaf.

Idag blev det en liten runda till pulka backen tillsammans med malin, beckis och dexter :)
Är riktigt förkyld just nu, sitter och hostar och nyser och drömmer mig bort till varma sköna thailand där man kan bada och äta glass hela dagarna :)

ALLA är i thailand just nu, sååååå orättvist

Nej nu ska jag leta söta hundsaker på internet.

Vi hörs och ses :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0