lördagsmorgon

vaknade kl 9 och gick ut och rastade buddy, tittade och gnuggade mina ögon, det kändes som att jag hade vaknat i ingenmansland eller möjligtvis uppe bland molnen, man såg max 10 meter framför sig.
Det var dagg på löv och grenar och luften var kall och frisk.
Hösten är på väg, och det betyder att man ska dra fram stora halsdukar, uggs, stickade koftor och tjockare strumpor.

måste säga att jag tycker det låter aningen mysigt och att man små längtar lite.



bilder jag tog utanför vårt staket, mysiga

Igår vaxade jag benen för första gången, det gjorde ont men inte hysteriskt ont.
jag är relativt nöjd för att det var första gången.



vad händer idag då?
börjar jobba vid 5 men innan dess måste jag hitta på något.

peace ♥ and ice cream



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0