die brat die

Har sutit och kollat runt på lite olika bloggar, jag har skrattat och gråtit om vart annat.
Såå pinsama visa är, ingen själv respekt alls.

Vi kör en liten lek som heter Bajs, pest eller kolera

Du får välja ett av dessa alternativ

Nr 1.
Kappa av händerna och plocka bort stämbanden på alla jobbiga och pinsama fjortisar så att dom verken kan skrika, prata eller blogga om en massa skit.



Nr 2.
Samla alla krämiga bratz i en stor inhägnad hage, släppa en granatbomb och utplåna dom allihop.
så slipper vi se deras äckliga huvuden viftande med deras pappors kreditkort, sprutande med en massa skumpa levande i en massa överflöd.



Nr 3.
Låsa in alla små kaxiga fula ungar viftande med knivar och grejor som hotar med att släkten ska komma så fort folk inte gör som dom vill.




Valet för mig är ganska enkelt, dom små kaxiga ungarna har jag noll respekt för och känner mig inte ett dugg rädd för att hamna i bråk med.
Dom mycket irriterande och jobbiga fjortisarna växer förhoppningsvis upp och inser att dom är pinsama.
så jag jag väljer helt klart att utplåna alla bratzen.
Pallar inte med folk som är äckligt rika och verkligen skryter med det,
med pengar kommer makt och med makt kommer ansvar och det är något som dom verkligen inte har.
Jag skulle må fruktansvärt bra inombords om rasen "bratz" dog ut.
PUNKT SLUT.

Vad skulle du välja?






Kommentarer
Postat av: Amanda

NU SJUNGER VI WHOPIDO FÖR DEN NYA HITLER!

2009-09-05 @ 21:23:55
URL: http://baaronessan.blogg.se/
Postat av: Sofie

jävlar vilket temperament. Philip får akta sig, hoppas han överlevde helgen!

2009-09-07 @ 09:55:15
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0