work it

Hej hopp, har precis varit ute och gått en timme med sandra, gjort 200 sittups och ett antal rumpövningar.
Perfekt start på veckan.

Måste verkligen fixa något jag kan lyssna på musik i under tiden som jag är ute och motionerar, blir tusen gånger roligare då.
Hemma är det ju inte svårt att vrida upp högtalarna på max och träna.
Tänkte börja med en sak som heter dagens träningslåt, där jag ger tips på härliga låtar att träna till.




Dagens träningslåt är Tamia-its a party Riktigt härlig låt, spelas i bla filmen honey.

Dagens måltider

08.40 ett glas vatten + ett glas vatten med citron för att få i gång magen.
09.00 2 fiber plus knäckebröd + ett glas yoghurt med aktiv musli, stadig frukost
12.00 lax med kokta grönsaker
15.00 diet dricka med smak av päron
18.00 sallad med lite olivolja och pinjenötter

om jag blir hungrig på kvällen så tar jag ett knäckebröd med en kopp te.

tips på en bra sittup

lås benen undet tex soffkanten, sen så ska du helst hålla något i händerna som du för från sida till sida i formen av en liggande 8. du ska halv ligga.
Det blir ungefär som när man padlar en kanot, du tränar både musklerna fram på magen och sidorna.
Man kan göra 100 stycken utan att dö.

peace ♥ and ice cream




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0