tvättdags

Hej bloggen, hej skåne, hej sverige.

Igår var jag hemma hos amanda darling och solade lite, sen så gick vi en promenad i hennes village.
Gick in om hennes härliga mormor och snackade lite om allt mellan himmel och jord.

Efter det så körde jag hem och städade köket och plockade bär i trädgården. blev kanske en halv liter med björnbär och blåbär.
Vi har en rörmockare på besök, äntligen ska man få lov att tvätta sina egna kläder, Jag har redan köpt hem tvättmedel och sköljmedel.
Tips till alla som vill ha kläder som luktar som himmelriket

comfort sun fresch luktar riktigt gott, tropical burst vet jag inte hur den luktar när tvätten är klar, men i flaskan luktar den mums.
Jag har köpt grumme kulör utan perfym och grumme vit, man måste ju tänka på miljön.

på kvällen körde jag och filip till maxi och köpte hem lite gott gott.
när vi kom hem gick vi och duschade
sen så log vi uppe i sängen och åt ostbricka och frukt och tittade på en bra film tills vi somnade.

Idag börjar jag jobba vid 2 och slutar kl halv 9.
tänkte få iväg min cykel på reparation innan jag börjar jobba.
kl är snart halv 12. damn you farmville. hahaha


amanda<3  Tack för att du finns. kärlek till dig

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Susse Papparazzi

Gulle dej Jessie

På väg söderut nu el ja snart, ska möta din mamma i Malmö ses pözzzz

2009-09-11 @ 12:32:28
URL: http://crazysusse.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Bra val med tvättmedel. (;

hihi, aldrig utan dig .<33

2009-09-11 @ 14:59:01
URL: http://baaronessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0