shop til you drop

Tjingeling.

hade lite tråkigt igår eftermiddag, började ju inte jobba föränns klockan 5 så jag tog en liten runda på väla och sen familia och hittade lite fina grejor.



ett par efterlängtade converse 699:- på trampolin



bh, trosor och lite klämmor från hm (sorry dålig bild) skärmen är paj på min kamera.



dumb blond shampoo+ balsam 750 ml 399:- från bellbox luktar underbart

blev lite fattigare men mycket gladare.

Det är söndag idag, fundrar på att dra till loppis och hitta lite fynd, vill ha en massa pastellfärgade krukor.
kl 6 ska vi hem till filips farmor och fira Simon (filles lillebror.

nej dags att hitta på något,.



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hellooooo

Oj vad du har shoppat...kul!!

Jag tänkte åka uppåt till smålänningarnas marknad o ev Ullared i oktober,,,sugen på att följa med?

Jag måste shoppa till de små o daddy o sen måste jag bara ha hem lite pillsaker jag kan hålla på med.

Hoppas du mår bra gumman...matte har strul med sin mage ännu.

Pöss o kläm

mammsen

2009-09-14 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0