onsdag

Hej.

Har sovit riktigt dåligt inatt på grund av magsmärtor, har vaknat säkert 30 ggr och försökt hitta en nogerlunda bekväm sovställning.
Jag drömde tillochmed att jag var med i en tävling där man kunde vinna smärtlindrande.
Kl halv 7 gav jag upp och gick ner för att ta en reliv, jag är inget stort fan av tabletter men måste man så måste man.
Sen så sov jag vidare till klockan halv 10.
Jag gick ner och la mig i ett varmt bad och har nästan precis ätit frukost, nu ska jag bara sitta och mysa i soffan en stund sen ska jag klä på mig och köra till jobbet, jobbar 13-20.
jag jobbar alla dagar denna veckan + helgen förutom imorgon ska bli skönt.

min träning går hyfsat bra, kan inte säga att jag är särskillt sugen på att motionera just idag, får se hur jag mår när jag kommer hem ikväll.
Men jag har power walkat 45 min om dagen både mån och tis, duktigt.

Nej som sagt lite mys i soffan sen jobb, jippi

Peace out


Kommentarer
Postat av: sara

när blir det skogen igen? :)

2009-09-23 @ 16:13:32
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: sara

ska vi försöka med en gång i veckan sen hädan efter eller? <3

2009-09-23 @ 16:15:01
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0