LISEBERG

Jag + 10 andra skåningar (förutom susse då) körde upp till liseberg igår för att åka sjukt mycket karuseller, äta massa gott och hejja på rebecka i finalen.

Vi hade mega skoj, alla åkte en massa karuseller, till och med mamma som inte är ett stort fan av karuseller åkte lisebergsbanan.
Robin och filip var oxå lite tveksamma från början men innan kvällen var slut så hade dom åkt både kanonen och balder.

Jag körde som vanligt, samt filip och pappa.
Rebecka var otroligt duktig och jag kände mig som vanligt stolt när hon sjöng, motståndet var hårt och tyvärr så vann hon inte, men hon tyckte inte det gjorde något, han hade full fart bort till karusellerna igen.

Jag och rebecca (mattias flickvän) kom fram till att man borde besöka liseberg minst 1 gång i veckan,helst 2, gärna 3. hahahaha

Här kommer några bilder, det finns många många fler, men mamma var först på att uppdatera så därför fick jag sno dessa av henne.


jag och male

malin, robin jag och fille

åsa, mattias, rebecca, jag, pappa, filip och robin i mitten.

idag ska man jobba kl 1 till 6 inget långt pass direkt, men ändå.

peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Susse Papparazzi

Ha ha känner mej juh nästan som skåning ;).

Känns juh lite strange o känna sej som skåning o bo i Halland o åka hem till härliga goa Götet ;) där vi fick förstärkning att stötta Rebecka av min första guddotter Ribbah.

Tack söta Jessie för en underbar dag.

Puss o Kram

Susse the baglady ;P

2009-09-08 @ 13:44:02
URL: http://suss-susse67.blogspot.com/
Postat av: Susse Papparazzi

Hälsa på i min skitfula blogg!!!!!

Kram

2009-09-09 @ 16:55:33
URL: http://crazysusse.webblogg.se/
Postat av: Susse Papparazzi

Hälsa på i min skitfula blogg!!!!!

Kram

2009-09-09 @ 16:55:34
URL: http://crazysusse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0