kanske dags att börja leva.

vaknade halv 8 imorse, låg och mös en stund under täcket i soffan.
Klockan halv 9 kom Sara och knackade på, dags för en powerwalk, vi snackade lite om vad som egentligen händer, livet står still här.
Jag vill hitta på äventyr, jag vill leva livet, vara spontan, skaffa minnen och roliga erfarenheter.
Jag vill göra saker jag kan vara stolt över, jag vill inte sitta på ett menlöst jobb hela mitt liv (inte för att just maxi är så menlöst) jag vill göra saker jag är bra på.
JAG VILL LEVA.

Nu ska man bara våga lämna tryggheten och rutinlivet och det steget är inte lätt att ta. men jag vill, gud så gärna jag vill, men jag är rädd att förlora det jag har.



Dagens träningslåt är the lost patrol-alright
en låt som får mig att känna att ingenting är omöjligt.

nej ska nog krypa ner en timme i soffan och se lite gossip girl sen så blir det mat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

pepplåtar är bra att ha

2009-09-17 @ 12:07:40
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: sara

du ska inte varaa rädd för att sticka, du kommer ju tillbaka en snabb runda :D

2009-09-17 @ 12:43:05
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Sofie

gud ja. tycker det verkar som att du känner såhär ganska ofta? försök göra nåt så du känner att du lever.. vet dock inte vad. för jag vet inte riktigt vad det är du vill göra.. men att börja på en hobby är alltid bra. när jag dansade en gång i veckan så var jag skitglad! du är ju en kreativ person, så någon hobby borde det väl finnas för dig? :) vad vill du annars göra? Flytta? Börja plugga? Kanske börja skriva på den där m-- som du berättade om!! försök sätt planerna i verket för det var ju en helbra idé! och du har ju bara tid att förlora på det, inget annat! ta reda på hur du ska bli brevbärare kanske? det är riktigt jobbigt att känna som du gör, för då är det typ som att livet bara passerar. jag hoppas verkligen du tar tag i detta och gör något som du verkligen vill, så du inte känner såhär mer!! Förresten är jag nyfiken på att se ert utekök!! Kraaam Jessie :)

2009-09-19 @ 16:10:44
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0