Jag längtar

Till höst, vinter snö och JUL.
Jag ÄLSKAR jul, och i år ska bli den bästa julen någonsin.
Jag ska göra allt för att skapa stämning så snälla snälla snälla vädergud ge oss snö.

Jag vill jätte gärna skaffa en låtsas öppenspis som man kan ha tända ljus i och som man kan hänga strumpor på vid jul men har man ingen öppenspis så går detta oxå utmärkt.










denna bilden är ju bara såååå underbar, jag vill verkligen vara där och känna doften av barr och pepparkakor.

har hittat jättesöta gardiner till vår hall



vår hall är vit, grå och chiliröd så dom kommer passa perfekt.

sitter just nu i min morgonrock och lyssnar på jullåtar.

Mina favorit jullåtar:

Rosor i snö- insjungen av rebecka och jag som körar.
Jag kommer hem igen till jul- peter jöback
my only wish- britney spears
hallelujah- insjungen av rebecka och jag som kör
snön föll-peter jöback
someday at christmas-justin bieber
marry christmas everyone-shakin stevens
sleigh ride-amy grant
have yourself a marry little christmas-christina aguilera
fairy tale of new york-the pogues
gå inte förbi- peter jöback och sisela

Det finns förstås en miljon andra bra jullåtar, men dessa är några av mina favoriter.


Kommentarer
Postat av: gelica

åh älskar julen

2009-09-26 @ 17:30:58
URL: http://lillfrokengelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0