jag är sååååå kär

titta vilka underbart söta varelser jag hittade på blocket, rätt färg och allt vill så gärna ha en va dom.

grejen är bara den att jag inte har 17000:-



åhhh jag vill så gärna. det är nu som man blir frestad att ta ett minilån, men icke det är bara korkat.
Får försöka fixa det på annat sett.

annars idag har det inte hänt mycket,har jobbart, ätit smörgåstårta och ben and jerry med brownie i, och varit och handlat med familjen.
Sen så har jag även köpt mammas julklapp idag, det gäller ju att vara ute i tid.
Bara några futtiga månader kvar till jul hahaha.

Imorgon blir det jobb vid 5.

nu ska jag nog lägga mig i soffan och blunda.

peace ♥ and lots of ice cream


nej dags att

Kommentarer
Postat av: sara

festade du igår? :p

2009-09-27 @ 13:38:01
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Amanda

asså, jessica dem ser ut att ha downsyndrom eller något ! Kanske ska tänka om och kanske köpa en amerikans bulldog till? en tik?

tror jag buddy hade uppskattat!

haha! ;)

PUSS!

2009-09-27 @ 13:42:56
URL: http://baaronessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0