Happy B-day simon

kom precis hem från filips farmor, har ätit gott och spelat monopol med filip, simon födelsegris och sandra.
Jag vann, hehe riktigt rik var jag.
Tack för maten och sällskapet och grattis på 17 års dagen Simon.
Har hunnit med att duscha oxå innan jag slängde mig vid datan, använde mina nya shampoo + balsam från bed head, luktar godis om håret.
Kan starkt rekomendera.


Nu vill filip att jag ska komma upp och lägga mig, hmm undrar egentligen om det är just sova han vill göra.

Imorgon blir det förhoppningsvis motionera med sandra som gäller som bra start på en nyttig vecka
sen så ska jag jobba vid 3.



Ni får iaf sova så gott.


peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: Sandra

det är alltid kul att träffa er :) tack själv för en trevlig kväll och för promenaden imorse:) kram

2009-09-14 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0