Fredag

åt riktigt god middag igår som jag själv fixade ihop.


vem har sagt att nyttig mat måste vara äcklig?

Efter det så åkte jag hem till mamma och pappa och kramade mina syskon och pussade en massa på mammas mops bebisar. såååå söta dom har blivit, ville ta med en av flickorna hem på direkten men tror inte det skulle bli så bra med tanke på buddy.

får be mamma skicka en bild så att jag kan lägga upp den.

klockan halv 6 körde jag och filip mot stan för att se på bio. Inglourious Basterds blev det, riktigt bra film.
Den handlar om judarnas hämd mot tyskarna under 2 världskriget.
Det är en film av quentin tarantino.

Efter filmen så blev det hem och slänga sig i soffan en stund, sen sova

Idag är det FREDAG, men jag kan inte precis känna att det känns skönt, känner lixom inget speciellt inför denna dagen. en vanlig dag helt enkelt.

Ska träna lite, försöka fixa klart mitt utekök och sen får jag se.
hoppas ni har roligare planer än vad jag har.

KRAMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0