spara

Tjingeling, vaknade för 2 timmar sen och låg och tittade i taket och tänkte på en massa saker i säkert en halv timme,
Riktigt skönt.

Har precis varit duktig och öppnat ett sparkonto, jag tjänar inga förmögenheter men jag tjänar så pass så att jag lätt kan lägga undan 2-3000 per månad.
Jag rivstartade med att sätta in 5000 direkt, hade pengar kvar sen förra månaden så dom åkte in.
Har även betalt lite räkningar oxå, ovanligt lite sånna faktiskt.

Jag har kommit fram till att jag vill fixa till och renovera i vårt vardagsrum, det ser riktigt tradigt ut.
Det finns lixom ingen värme, känsla eller någonting här inne. Hatar detta rummet.
Så nu ska dom fula ljuslila tapeterna rivar ner och förhoppningsvis så ska golvet rivas upp och sen är det bara att hoppas på att det ligger ett fint trägolv där.
Vägarna och golvet ska målas vitt, sen så skulle jag vilja ha en låt text på en av våra väggar, en liten låtsas öppenspis, ljusa färgglada färger på krukor, kuddar och detaljer så att man kan ändra stil efter årstiderna.
Stora inramade bilder på mig fille och buddy och sen resten får vi ta efter hand.



Jag gillar bordet och inramningen av tvn men vill helst ha en lägre tv bänk som tex denna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0