är det höst?

Vaknade klockan 9, åkte hem till mamma och åt frukost tillsammans med hon och malin.
Kl 10 körde jag malin till tandläkaren och efter det följde jag med henne till skolan en stund.
Efter det så träffade jag amanda darling som jag har saknat sååååå.
Vi åkte hem till mig och åt sallad med marinerade kycklings spät, jummie om du frågar mig iaf.
Sen så stack vi till kågeröd och spelade pinsamt nog lite farmville.

Kände mig på konstigt humör, ibland har man sånna dagar när man inte vet om man ska skratta eller gråta, sorry amanda du vet att jag inte brukar vara sån i vanliga fall.
Vi körde till svalöv för att leta efter dom omtalade ätbara kastanjerna, hittade vi några? nja jo en hel del men inte fan var dom mogna hahaha.
Vi stack vidare in i svalöv och tittade i lite affärer.
Vi blev oerhört sugna på risgrynsgröt så vi gick in på ica för att köpa det, var där inne och skrattade åt allt i säkert 25 minuter, till slut så går vi till kassan för att betala när jag upptäcker att jag har lagt väskan i bilen så jag springen ut medans amanda står kvar i kön.
VÄSKAN VAR INTE I BILEN. Shit shit shit.
Jag springer tillbaka till affären occ gjorde tecken till amanda om att det var dags att dra, vi hade noll kronor.
Alla kollar på mig och amanda får pinsamt lägga tillbaka gröten och gå mot utgången.
HAHAHA alla måste ha trott att vi var urfattiga som inte ens hade råd med lite gröt hahaha.

Förlåt amanda förlåt förlåt förlåt hahahahahah.

en stund senare var jag påväg hem till mig, har precis gjort lite fin fina negerbullar (ja sorry det har alltid hetet neggerbullar i vårt hus, jag hade inte blivit ledsen om jag hade fått världens godaste bullar döpta efter min ras/hudfärg, jag hade kännt mig hedrad så det så)
dom ska jag avnjuta framför idol med ett stort glas mjölk.



peace out








Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för åter en rolig dag gumman !

Du behöver inte säga sorry alls.

Alla har sina dagar där man varken vet in eller ut. Det är mänskligt, jag förstår dig.

Älskar dig i alla väder!<3

2009-09-24 @ 21:41:31
URL: http://baaronessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0