voff voff

Hejsan hoppsan.

vaknade idag på riktigt gott humör, men det ändrades snabbt proppen till tvättmaskinen har gått IGEN.
sladden till min kamera är borta har letat som en galning men gav precis upp, vi har inget pålägg.
FAN FAN FAN.

Andas in.... andas ut.....

så nu var det över,
Igår var jag och buddy och handlade ny hallmatta, en handduk till att torka tassarna och en söt liten matskål till min lillprins som kommer hem den 9/10 hade velat visa för er men som sagt sladden är borta...suck..

Jag gjorde i ordning i hallen och städade.

kl 3 så hämtade jag mina syskon på deras skola och körde dom hem.
Sen så stack jag till kågeröd och hämtade amanda darling vi körde hem till mig och kokade risgrynsgröt som vi åt tillsammans med skånska pepparkakor och varsit glass mjölk, vi tände till och med en ljus som luktar socker, kanel och nejlika hahaha
fy på oss som tjuvstartar på julen på detta viset.

Amanda är egentligen inte så stort fan av julen och jag därimot älskar den.
I år ska du fan oxå tycka om julen darling. vi ska ha så skoj redan när den första snön faller.

efter gröt och mys så körde vi och hälsade på min lilleman, amanda blev helt frälst i både mamman och valparna.
wow wow vad sa du nu då hahaha.

här är en blid jag snodde från hennes blogg



är han inte lovly<3 ?

efter bulldogarna så körde vi hem till mamma och tittade på hennes mopsar, amanda har inte sett dom innan.

amanda blev kär igen. haha

vi stannade och pratade men mamma en stund sen så skulle vi köra till kågeröd för att äta pannkakor och hemmagjord björnbärs sylt, men på vägen mötte vi billy som vi stod och pratade med en timme.
kl halv ni var vi i kågeröd och efter pannkakorna så körde jag hem till mig.

just nu sitter jag och äter resterna från risgrynsgröten och en macka med salladsblad mums.'

tack för igår amanda, alltid roligt att umgås med dig. <3 <3 <3

ska jobba vid 1 så snart dags att duscha.

peace ♥ and bulldog




Kommentarer
Postat av: matilda

tack för ditt svar!:)

2009-10-01 @ 11:15:17
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Leia

Så typiskt när det går snett.



Söta voffsingar! Vems är det?

2009-10-01 @ 11:43:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Amanda

Wie, hade grymt kul & tusen tack för du ändrade mig angående med engelska bulldogarna, tror jag kommer sno din lillprins mohaa, om jag nu inte skaffar en egen moppsprinsessa ofcourse. ;) hihi! Love u darling.<33

2009-10-01 @ 15:20:59
URL: http://baaronessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0