tack för idag

Hej hopp, idag var jag och Sara ute och gick i en timme och en kvart redan kl 08.30 imorse.
Efter det så blev det lite mys med hundarna innan det bar av mot stan med mamma och robin.
Dexter fick följa med då jag skulle köpa ett halsband till honom.

Min supersnälla mamma köpte både halsband och koppel till honom och lite smått och gott att tugga på.
Vi tackar tusen gånger för dom fina sakerna.

Efter djuraffären så blev det en snabbis in om maxi för att handla fika och hundmat till mammas hundar.
Robin passade lilleman i bilen.
Sen så körde vi till rusta för att kolla lite julpynt och en snabbis in om väla.

Tack robin för att du ställde upp som barnvakt till dexter, du är för söt.

när jag kom hem så hade filip lagat mat <3
resten av kvällen blir lugn för min del.

imorgon ska man jobba igen.


Notering : mamma, man ska inte slicka på sakerna på indiska. hahahaha



peace ♥ and ice cream

Kommentarer
Postat av: mammsen

Hahhahhaa....jessie!!Inte avslöja såna saker ;)

Har du den bilden kvar på mig o alla de små knoddarna...saknar dem o deras belägring av mig ibland..ler..

Klart Dexter skulle ha lite nya saker...det fick Buddy ju så man måste vara rättvis ;)

Tack för du körde mig gumman..love you.Puss kram

2009-10-29 @ 11:14:35
Postat av: sara

vilen söt bild på din mamma och hundarna :)

2009-10-29 @ 12:26:04
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Susse

Ha ha underbar bild ;)

Nu vill jag veta allt om slickeriet ;P

KramiS

2009-10-29 @ 15:28:14
URL: http://crazysusse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0