snart snart

Idag är det 63 dagar kvar tills tomten kommer.

funderar på att göra en kalender till vovvarna i år? vi får se om det blir så.
Jag ska iaf skriva en lista på vilka jag ska köpa julklappar till och vad dom ska få.

Mamma- klar
Pappa-klar
Filip
Jonas
Mattias-klar
Malin-klar
Robin
Rebecka-klar
Amanda
rebecca-klar
joelle-klar
Farmor
Brita
Susse
Dexter
Buddy

hoppas jag inte glömt någon.
självklart så tänker jag inte skriva vad ni ska få här.

När får man lov att börja pynta? alltså inte gran och allt, lite ljusstakar, tomtar och sånt?
Jag tänker köra igång i början på november tror jag.

jag ska ha mycket utomhus pynt i år, ungefär såhär, haha



nu ska jag klä på mig och åka till vårdcentralen.
Jävla kisseblåseinfektion haha.

efter det ska jag ta en promenad med sara <3

peace ♥ and christmas




Kommentarer
Postat av: sara

våra promenader är bäst :D

2009-10-21 @ 18:35:27
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Susse Paparazzi

Julklapps lista du e smart gumman ;)

och att vara med på den e jättespännande hihi, jag vill också börja pynte Jonte kommer få flipperspelet på mina julgransbelysningar för jag har ju bara 7 st så en till borde jag nog ha.

Puss oKram

Susse Jonte hälsar

2009-10-23 @ 11:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0