sleepless in skåne

Ännu en natt utan sömn, med denna gången berodde det inte på urinvägsinfektion, utan helt enkelt cp mensvärk.
Är det inte det ena så är det det fan det andra.
Nej inget att hänga läpp över.

Jag buddy och dexter gick ut en snabb runda vid 7 tiden, sen så kröp vi ner i soffan igen och sov till kl 10.
vi har precis ätit frukost och jag har pyntat trappan med äpplen och lite höst löv, funderar på att köpa en lykta att sätta där med.
LÖN IDAG JU....



och sen kom dexter...



Tänkte baka mina egenkomponerade winervaniljsnurror idag, men det får nog bli ikväll.
Börjar jobba kl 13.00 och innan dess ska jag hinna klä på mig, hämta malins blommor, rasta hundarna och lämna buddy så vid närmare eftertanke så får det verkligen vänta till ikväll.

peace ♥ and ice cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0